Маркетингова аналітика
та аналітика торгівлі
Дата та тривалість програми:
12 лютого - березень 2022
Формат навчання:
Офлайн
Мова програми:
Англійська
Вартість:
35 500 грн
Щодня нас оточує маса різноманітних медіа-меседжів, що лунають з різних платформ: радіо, зовнішня реклама, телебачення, онлайн відео платформи, соцмережі, Інтернет загалом
*можлива оплата частинами
Структура курсу
  • Вступ до маркетингової аналітики
  • Роль статистики в маркетинговій аналітиці
  • Теорія прийняття рішень в маркетинговій аналітиці
  • Вступ до картографування подорожі прийняття клієнтом рішень
  • Практичне заняття та командний міні-проект «Маркетингова аналітика»
  • Оновлення інформації щодо основних фінансових та маркетингових концепцій
  • Вступ до аналітики цифрового маркетингу
  • Вступ до моделювання атрибуції та маркетингового комплексу (MMM)
  • Цифрові продукти для маркетингової аналітики
  • Основні навички Excel для маркетингової аналітики
  • Вступ до аналітики роздрібної торгівлі
  • Сегментація клієнтів: теорія та практика
  • Стратегія цифрового маркетингу, еталони та моделювання прогнозів
  • Основні принципи сторітелінгу для створення переконливих маркетингових презентацій
Викладач
Євген Ткаченко
Викладач Київської школи економіки, The McQuaig Institute Менеджер з маркетингу, Торонто, Канада

Освіта:

  • Диплом аспіранта з автоматизації продажів та CRM -аналітики, коледж Сенеки
  • Магістр менеджменту організацій та адміністрування, Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана
  • Бакалавр менеджменту та економіки, Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана
  • Диплом з математичного та програмного забезпечення автоматизованих систем управління військами, Національний університет оборони України імені Івана Черняховського

Досвід роботи:

  • Євген має понад 4 роки досвіду в галузі цифрового маркетингу аналітики
  • Основна увага в його роботі — це розробка та оцінка стратегій цифрових кампаній, розробка та моніторинг PPC-кампаній, створення SEO-стратегій
  • В даний час Євген обіймає посаду Marketing Analytics, Data and Strategy in Critical Mass, Торонто, Канада

Експертиза:

  • Цифровий маркетинг
  • цифрова стратегія
  • аналітика даних
  • бізнес-аналітика
  • веб-аналітика та оптимізація
    Чого ви навчитесь:
    • Застосовувати статистику для вирішення маркетингових проблем бізнесу
    • Розуміти та застосовувати різні методи маркетингового аналізу для оцінки та інтерпретації маркетингових зусиль компанії
    • Готувати переконливі презентації з елементами сторітелінгу та презентувати їх вищому керівництву
    • Впроваджувати нові сегменти клієнтів та розробляти програми для таргентингу
    Ви можете зв`язатись з менеджером програми для уточнення деталей:

    Ольга Доброва,
    [email protected],
    +38 (067) 441 01 11
    (Telegram, Viber, WhatsApp)

    Залиште свої дані, щоб ми могли зв`язатися з вами для уточнення деталей
    Ім`я
    Як краще зв`язатись з вами?
    Ваш E-mail
    Ваш телефон
    © 2020 All Right Reserved.
    Kyiv School of Economics.
    [email protected]
    +38067-441-01-11