Стратегічний маркетинг
Дата та тривалість програми:
28 січня - березень 2022
Формат навчання:
Офлайн
Мова програми:
Англійська
Організації маркетингу та продажів – це ті, які сьогодні досягають кращого успіху в бізнесі.
*можлива оплата частинами
Вартість:
35 500 грн
Структура курсу
  • Вступ до продажу та маркетингу
  • Аудит продажів і маркетингу
  • Стратегії продажів і маркетингу
  • Продажі та маркетинг у різному контексті
Викладач
Тетяна Лукинюк
Викладачка Київської школи економіки, B2C директор в Київстар

Освіта:

  • Диплом з маркетингу, Chartered Institute of Marketing, Великобританія
  • Магістр економіки, Міжнародний інститут бізнесу, Україна
  • Магістр мистецтв (еквівалент) з англійської філології, Національний лінгвістичний університет
  • Поглиблений курс комунікацій у Стенфордському університеті, СШ

Досвід роботи:

  • Викладачка у Chartered Institute of Marketing, модуль стратегічного маркетингу
  • Більше 20 років досвіду в бізнесі, FMCG індустрії
  • Понад 10 років професійного досвіду в галузі маркетингу та продажі

Експертиза:

  • Маркетинг
  • бізнес-стратегія
  • лідерство
  • організаційна поведінка
  • розвиток талантів
  • загальне управління
    Чого ви навчитесь:
    Робити аналіз ситуації
    • Знати, як аналізувати поточне та майбутнє зовнішнє середовище організації
    • Знати, як проаналізувати поточне та майбутнє внутрішнє середовище організації
    • Розставляти пріоритетні завдання та можливості для трансформації в чіткі цілі та застосовні стратегії

    Планування
    • Аналізувати відповідну інформацію, щоб рекомендувати та інформувати про прийняття стратегічних рішень
    • Розробляти стратегічний маркетинговий план для реалізації організаційних цілей
    • Використовувати застосовні рамки та підходи для розробки стратегій продажів і маркетингу
    • Застосовувати підхід сегментації, націлювання та позиціонування в рамках стратегічного планування
    • Складати узгоджений комплекс маркетингу, комбінацію комунікацій та ключові повідомлення
    • Виберати відповідну комбінацію каналів для обраної цільової аудиторії та визначеного комплексу маркетингу

    Реалізація та контроль
    • Керувати ресурсами для виконання стратегічного маркетингового плану
    • Контролювати, вимірювати та адаптувати маркетинговий план для постійного вдосконалення

    Маркетинг у різному контексті
    • Визначати відмінності між продажами та маркетингом B2B та B2C, продажами та маркетингом для МСП, послугами та маркетингом продуктів
    • Внутрішній маркетинг
    • Концепція якості обслуговування
    Ви можете зв`язатись з менеджером програми для уточнення деталей:

    Вікторія Шумкова,
    [email protected],
    +38 (067) 355 80 20
    (Telegram, Viber, WhatsApp)

    Залиште свої дані, щоб ми могли зв`язатися з вами для уточнення деталей
    Ім`я
    Як краще зв`язатись з вами?
    Ваш E-mail
    Ваш телефон
    © 2020 All Right Reserved.
    Kyiv School of Economics.
    [email protected]
    +38067-441-01-11