Стратегічний менеджмент
Дата та тривалість програми:
Червень - липень 2021
Формат навчання:
Онлайн
Мова програми:
Англійська
Вартість:
35 500 грн
Щоб досягти успіху в майбутньому, менеджери повинні розвивати ресурси та здібності, необхідні для здобуття та підтримки переваг на конкурентних ринках.
*можлива оплата частинами
Структура курсу

  • Вступ до стратегічного управління
  • Формулювання та реалізація стратегії
  • Галузевий аналіз
  • Аналіз витрат, економіка помсти та розміщення, аналіз конкурентів
  • Конкурентні переваги
  • Корпоративна стратегія
  • Стратегія Блакитного океану
  • Виконання стратегії
  • Підсумкові презентації та обговорення проектів
Викладач
Аркадій Вершебенюк
Аркадій є венчурним партнером JKR Investment Group, а також керує інвестиційною фірмою BeeVentures. До цього Аркадій провів успішну реорганізацію портфеля непрофільних активів на суму понад 200 млн доларів для «Альфа-Груп». Також Аркадій керував запуском Uber в Україні в якості регіонального генерального директора, був національним представником інвестиційного фонду EMF Capital в Україні та генеральним директором British Auto Club. Раніше в своїй кар'єрі Аркадій керував консалтинговими проектами в Egon Zehnder, однієї з провідних світових компаній з підбору керівних кадрів та консультування з питань талантів, і був директором з інвестиційного консультування в Colliers International, великої міжнародної консалтингової компанії в сфері нерухомості.

Освіта:
INSEAD, магістр ділового адміністрування (MBA)

Досвід:
Аркадій - досвідчений топ-менеджер з 20-річним досвідом роботи в інвестиціях, стартапи, консалтингу і різних регіонах. Досвід роботи Аркадія в раді директорів включає 4 роки в якості невиконавчого голови групи компаній ЕКТА, міжнародного виробника світлодіодів.Також Аркадій викладав курси стратегічного менеджменту та розвитку кар'єри у Вищій школі економіки в Москві.
Чого Ви навчитесь

  • Розуміти природу стратегічної конкурентоспроможності та розвинуть здатність аналізувати конкурентне середовище, яке стоїть перед компанією, оцінювати привабливість галузі та виділяти потенційні джерела конкурентних переваг та недоліків.
  • Розробити стратегії на бізнес-рівні, визначивши тип бажаної переваги, обсяг операцій та заходів, необхідних для реалізації обраної стратегії. Оцінювати ймовірність стійкості стратегій фірми та конкурентних позицій.
  • Дискримінувати типи даних, необхідних генеральним менеджерам для оцінки альтернативних сценаріїв. Робити кількісну оцінку стратегічних альтернатив і розробляти логічний, послідовний та переконливий аналіз для бажаного напрямку дій.
  • Розглядати дії конкурентів і те, як це впливає на здатність компанії досягти своїх стратегічних цілей. Розробити курси дій, які включають дії кількох гравців на ринку.
  • Інтегрувати знання та застосовувати аналітичні методи з різних дисциплін, включаючи фінанси, бухгалтерський облік, маркетинг, операції, теорію організації та організаційну поведінку, особливо економіку.
  • Визначати, як ефективно реалізовувати плани в рамках обмежень, накладених складною поведінкою людей в організації. Кожен студент повинен мати можливість ефективно комунікувати свої висновки як в усній, так і в письмовій формі.
  • Оцінювати різні стилі управління та керівництва та визначати роль особистих цінностей у керівництві
    Ви можете зв`язатись з менеджером програми для уточнення деталей:

    Адель Шаповалова, [email protected],
    +38 (068) 744 38 73
    (Telegram, Viber, WhatsApp)
    Залиште свої дані, щоб ми могли зв`язатися з вами для уточнення деталей
    Ім`я
    Як краще зв`язатись з вами?
    Ваш E-mail
    Ваш телефон
    © 2020 All Right Reserved.
    Kyiv School of Economics.
    [email protected]
    +38067-441-01-11