«Зовнішня торгівля з Японією: можливості та перешкоди»
19:00 –20:00
18 червня / П'ятниця
Безкоштовно
Англійська
Японія - країна з населенням у 126 мільйонів людей,
де майже третина (28%) - це люди старші за 65 років.
За розміром ВВП та обсягом промислового виробництва країна займає третє місце в світі, а купівельна спроможність японців одна з найвищих в Азії.

Японія стоїть першою у списку імпортерів українських товарів в Азію. Лише за перший квартал 2021 року обсяг експорту товарів до Японії становив 78 млн доларів.

Під час вебінару з представниками великого японського бізнесу ми розглянемо сучасний стан та потенційні можливості експорту українських товарів та послуг до Японії, а також поговоримо про особливості та складнощі крос-культурної комунікації в бізнесі між Україною та Японією.
Головні теми вебінару
Які особливості, можливості та обмеження існують у сфері торгівлі з Японією?
Які існують перспективи розвитку українського експорту товарів та послуг до Японії?
Що ще, окрім сировини та сільсько-господарської продукції, на думку самих японців, їм може запропонувати Україна ?
Водночас, з якими складнощами, зокрема у сфері крос-культурної комунікації, доводиться зустрічатися японському бізнесу, продаючи свої товари та послуги в Україну?
Спікери
Sugimoto Satoshi
Постійний представник JICA в Україні та Молдові
Terashima Koji
Директор Panasonic в Україні
Yamada Katsuya
Генеральний менеджер Mitsubishi, Україна
Ольга Хоменко
Доктор філософії
Доцент Київської Школи Економіки
Модератор
Ota Toru
Директор представництва Sumitomo в Україні
18 ЧЕРВНЯ, 2021 / 19:00 –20:00
Залиште свій e-mail та ми нагадаємо про початок вебінару в день його проведення