MBA для майбутніх СЕО
Тривалість
20 місяців
Ступінь
Акредитація
MBA - Магістр Бізнес Адміністрування
Міжнародна: CEEMAN IQA
Українська: ступінь магістра
Рік створення програми
2015
Мова викладання
Англійська
Початок
навчання
26 лютого 2021
Загальна вартість
450 000 грн
Можлива оплата 7 частинами
Розмір груп
~12-15 студентів
Формат навчання
Раз на 2 тижні в Пт (після 18:00), Сб та Нд
Диплом
KSE диплом та державний
Управління на основі даних для майбутніх керівників та власників бізнесу
MBA в Київській школі економіки - це 20-місячна англомовна програма для амбітних підприємців і керівників середньої ланки, які захоплюються своєю справою,прагнуть підвищити свої компетенції та вивести свій бізнес на вищий рівень.
Ми виховуємо професіоналів, які здатні діяти!
Програма MBA в KSE вимагає старанності та повної віддачі, проте, отриманий результат є цілком вартим прикладених зусиль. Знання, які ви здобудете на програмі KSE MBA, покращать вашу кар’єру та допоможуть перетворити вашу компанію у високоефективну організацію.

Навчання легко поєднуються з робочим графіком, дозволяючи приїжджати на навчання з різних міст. Водночас воно потребує багато часу для самоосвіти.
Чому MBA саме в KSE?
Data-driven management
Наші лектори допоможуть вам структурувати великі масиви інформації та зрозуміти, що приховують дані

Конкурентна перевага на світовому ринку роботодавців
Вивчення найсучасніших теорій та найкращих практик є набагато ефективніше, коли ви здобуваєте освіту англійською мовою та навчаєтесь з іноземними студентами

Унікальний мікс професорів з західним PhD та бізнес-практиків

Міжнародна та українська акредитація

Гармонійна структура програми та унікальні вибіркові курси
Основні курси
Економічні принципи в глобальному світі
Максим Обрізан
PhD, старший економіст, KEI

Олеся Верченко
PhD, Академічний директор KSE

Курс складається з двох частин: управлінської економіки та макроекономіки.
Управлінську економіку викладає професор Максим Обрізан: "Ми почнемо з перегляду сфери управлінської економіки і деяких основних понять, розглянемо аналіз попиту, вивчимо, як оцінювати і, що найважливіше, прогнозувати попит, досліджувати, як різні структури ринку впливають на оптимальні рішення фірм." Макроекономічну частину курсу викладає професор Олеся Верченко. Мета цієї частини - допомогти студентам зрозуміти, як економіка функціонує як у національному, так і в міжнародному контексті.
Стратегічний менеджмент
Аркадій Вершебенюк
Викладач Київської школи економіки, радник "Альфа-Банк"

Щоб досягти успіху в майбутньому, менеджери повинні розвивати ресурси та здібності, необхідні для здобуття та підтримки переваг на конкурентних ринках. Те, як організації намагаються розвивати таку конкурентну перевагу, є сутністю їх стратегії.

Курс знайомить з концепціями стратегічного менеджменту через обговорення та аналіз ситуацій, а також розглядає основні напрямки та цілі організації, середовище (соціальні, політичні, технологічні, економічні та глобальні фактори), галузеву та ринкову структуру та організаційні сили. та слабкі сторони. Акцент робиться на розробці та успішному впровадженні стратегії у різних типах компаній та сферах.
Кількісні методи
Максим Обрізан
PhD, старший економіст, KEI

У нашому світі, керованому даними, важко уявити сучасного менеджера, який не знає основних інструментів кількісного аналізу. Цей курс буде включати в себе необхідний мінімум теорії (30% часу) та багато практичних прикладів з використанням реальних даних з бізнесу, менеджменту та фінансів.

"Почнемо з мотиваційного прикладу прогнозування продажів за допомогою надбудови Excel. Далі ми навчимося підсумовувати дані та будувати інформаційні графіки. Далі ми коротко розглянемо теорію й механіку ймовірностей за регресією звичайних лінійних квадратів (OLS). Лінійна регресія є потужним кількісним методом, який буде детально описано за допомогою декількох наборів даних від Harvard Business Publishing. Далі ми розглянемо два розширення регресії: лінійна модель ймовірностей для аналізу бінарних даних і моделей часових рядів. Курс закінчиться коротким введенням в передові теми аналізу великих даних в R/RStudio, які закладуть фундамент для майбутнього незалежного навчання найбільш мотивованих студентів."
Організаційна поведінка
Ольга Верхогляд
PhD, Авторка численних наукових публікацій

Організаційна поведінка - це наука про поведінку людей в організації. Це дослідження того, що люди думають, відчувають і роблять в організаціях. Принципи організаційної поведінки вчать, як розуміти, впливати і прогнозувати організаційні події. Це сфера дослідження, яка вивчає вплив, який особи, групи та структури мають на поведінку в організації з метою підвищення ефективності організації.

Після закінчення курсу учасники вмітимуть:
- Діагностувати організаційну поведінку;
- Визначати фактори, що впливають на поведінку співробітників;
- Генерувати інструменти впливу на поведінку співробітників.
Фінансовий та управлінський облік
Андрій Дробот
Викладач Київської школи економіки, приватний незалежний консультант

Курс складається з двох частин: Управлінський облік та фінансовий облік, що викладаються паралельно. В рамках курсу розглядатимуться засади, на яких створюються ефективні системи бюджетування та контролю, основні принципи оптимального прийняття управлінських рішень, методики мінімізації витрат і максимізації прибутку, принципи оптимального ціноутворення в різних ринкових структурах та інше.
Курс допоможе студентам аналізувати публічну фінансову звітність компаній, оцінювати вплив вибору методів, а також розуміти задачі управлінського обліку в стратегічному контролі та підвищенні конкурентоздатності бізнесу.
Стратегічний маркетинг
Тетяна Лукінюк
Викладачка Київської школи економіки, генеральний директор в Red Bull Україна

Організації, орієнтовані на маркетинг, - це ті, які сьогодні досягають більших успіхів у бізнесі. Даний курс стосується стратегічного споживчо-орієнтованого підходу в плануванні маркетингу для досягнення конкурентних переваг. Він вбачає важливість аналізу ситуації та вводить методи оцінки зовнішнього та внутрішнього середовища, що дають можливість ефективно приймати рішення.

Курс окреслює важливість всіх етапів процесу планування маркетингу: від аудиту, стратегічного прийняття рішень, до реалізації планів. Він описує, як управління ресурсами та застосування методів моніторингу та вимірювання дозволяють досягти стратегічних цілей компаній.
Операційний та проектний менеджмент
Олексій Громико
Викладач Київської школи економіки, Керуючий партнер в «Бюро проектного менеджменту» в Україні

Операційний менеджмент - управління виробництвом продукції, виконанням робіт і наданням послуг – є важливою частиною управління підприємством або компанією.

Проектний менеджмент є невід'ємною частиною управління організацією у період змін, розробки нових продуктів, виходу на нові ринки або навпаки – згортанню діяльності. Конкурентоспроможність сучасних фахівців визначається розумінням трендів у глобальному світі, знанням основних принципів і методів менеджменту, розумінням найважливіших техніко-економічних показників і способів їх розрахунку та підготовки оптимального рішення стосовно будь-якого виду діяльності, будь-якої форми організації підприємства.

Мета вивчення дисципліни - оволодіння учасниками теоретичних знань і практичних навичок в галузі управлінської діяльності, пов'язаної з операційною системою.
Управління людьми
Оксана Семенюк
Викладачка Київської школи економіки, CEO та співзасновниця CHANGERS, Leadership Consultancy

Олена Сергєєва
Викладачка Київської школи економіки, Фасилітатор і тренер, засновниця ESLEAD
У сучасному складному світі будувати високоефективні організації досить непросто. Як зосередитися на тому, що дійсно важливо для досягнення видатних цілей ефективно та послідовно? Згідно з численними дослідженнями і висновками, формула для стійкого успіху будь-якої організації включає в себе 5 факторів: якість управління, довгострокова орієнтація, фокус на постійне вдосконалення та оновлення, організаційна культура та командна ефективність, відкритість у поєднанні з орієнтацією на результат.

Курс розкриє значення цих факторів і допоможе здобути сучасні навички управління командами.
Зв`язатись з менеджером програми:
Адель Шаповалова, [email protected],
+38 (068) 744 38 73
(Telegram, Viber, WhatsApp)

© 2020 All Right Reserved.
Kyiv School of Economics.
[email protected]
+38067-441-01-11