Процес навчання в KSE BUSINESS SCHOOL
Сьогодні ефективна комунікація — це не просто важлива навичка, а стратегічна перевага. Менеджери, які володіють мистецтвом комунікації, стають тими, хто об’єднує команди, розв'язують проблеми та досягають результатів швидше за інших:
Команди стають більш розподіленими та працюють у різних форматах (офіс/віддалено).
Від вміння переконувати залежить успішність проєктів, особливо в багатозадачному середовищі.
Конфлікти та непорозуміння між підрозділами уповільнюють роботу бізнесу.
Управління стейкхолдерами стає ключовою компетенцією для досягнення стратегічних цілей.
Ключові компетенції, які ви розвинете:
Майстерність активного слухання та ведення переговорів.
Створення впливових повідомлень для різних аудиторій.
Побудова міцних міжвідділових взаємовідносин.
Професійне управління стейкхолдерами.
Вирішення конфліктів між підрозділами.
Аудиторія курсу
Керівники середньої ланки
Проєктні менеджери
Лідери кросфункціональних команд
Менеджери, що працюють з різними підрозділами
Програма Курсу"Ефективні взаємовідносини між командами"
День 1. Загальний зміст комунікації як основного інструменту порозуміння та впливу
● Суть комунікації як процесу.● Наявні моделі комунікації, її еволюційний шлях і необхідні зміни.● Форми та стилі, інструменти комунікації – що, як саме, для чого і чому? ● Чому комунікація є важливим інструментом впливу менеджера. Очікувані результати та реальність. ● Самооцінка і вимірювання фідбеку про свою комунікацію.● Калібраційні процедури та методики їх застосування. Головні завдання і результати Дня №1:- Глибоко зрозуміти суть комунікації як явища, як процесу, як інструменту.- Знати та розуміти форми та стилі комунікації, як і коли їх застосувати.- Розуміти та вміти відкоригувати (відкалібрувати) свій стиль комунікації під свої потреби.
День 2. Комунікація як інструмент професійного менеджера
● Чим відрізняється просто комунікація від комунікації управлінця● Структура управлінського комунікаційного процесу ● Комунікація як інструмент впливу менеджера на колектив, її особливості, та стилі. Використання АІ-технологій.● Формальний та неформальний фідбек на комунікаційний процес менеджера. Слабкі та сильні сигнали від колективу.● Ескалація та її форми у комунікаційному процесі. Призначення, стилі, коректна побудова ескалаційного спілкування у комунікаційному процесі.● Аналіз «гепів» (розривів) та механізми покращення управлінської комунікації. ● Стратегії ділової комунікації: види, призначення, послідовність та логіка дій.
Головні завдання і результати Дня №2:- Глибоке розуміння специфіки застосування комунікаційних навичок і інструментів для здійснення ефективного управління- Вміння та знання застосування комунікаційних стратегій - Тренування на практичних кейсах
Самостійна Робота
7 днів для виконання самостійної роботи
Post-course онлайн-зустріч
Приблизно через 1 тиждень відбудеться онлайн-зустріч студентів:● рефлексія щодо навчання● розбір фінальної роботи
Ефективно вести переговори на будь-якому рівні організації
Створювати переконливі повідомлення для різних аудиторій
Будувати продуктивні відносини між підрозділами
Професійно управляти очікуваннями стейкхолдерів
Успішно вирішувати конфліктні ситуації
Курс "Ефективні комунікації у команді"
Chief Business Analyst в EPAM
Експерт з бізнес-аналізу та управління IT-проєктами. Спеціалізується на бізнес-процесах та управлінні стейкхолдерами, кросфункціональних комунікаціях.
Як долучитись до курсу?
Перейдіть на сторінку оплати
Якщо у вас немає питань, ви можете перейти до сторінки оплати прямо зараз.Місце на курсі буде автоматично закріплене після підтвердження оплати.
Поспілкуйтесь з менеджером курсу
Якщо у вас є питання по програмі або потрібне розтермінування платежу, заповніть, будь ласка, форму реєстрації.
ІНШІ Освітні курси в програмі "IMPACT MANAGER"
При купівлі від 3 курсів - знижка 10% на кожен курс.За придбану програму (всі 6 курсів) - 15%.
KSE Business School
Програми МВА та International еMBA
Ключові освітні програми Бізнес-школи.
20 місяців всебічного занурення в бізнес-адміністрування.
KSE Business School